czwartek, 15 września 2011

Foto - zagadka

Witam po przerwie urlopowej. Wszystko, co piękne, szybko się kończy. Właśnie wróciłem z urlopu spędzanego w malowniczym regionie naszego kraju.

Tym razem zamiast relacji z wycieczki mam dla Was zagadkę. Gdzie się znajduje miejsce pokazane na zdjęciu poniżej?



Miejsce to zobaczyłem podczas jednej z wycieczek w czasie urlopu. Tak więc ten, kto zgadnie, będzie również wiedział, gdzie byłem.

Odpowiedź w następnym poście, jak również krótka prezentacja zwiedzanego regionu.

10 komentarzy :

  1. Czekałam z niecierpliwością ale widzę, że muszę jeszcze uzbroić się w cierpliwość. Widzę że warto, bo zdjęcie zapowiada coś ciekawego! Witaj, odpoczywaj szybko po urlopie i ..

    OdpowiedzUsuń
  2. skalny tunel w Michałowicach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo Aniu, prawidłowa odpowiedź. Rzeczywiście zdjęcie przedstawia skalny tunel na drodze prowadzącej z Piechowic k. Jeleniej Góry do Jagniątkowa. Natomiast rejon Karkonoszy był miejscem, gdzie spędziłem część tegorocznego urlopu. Niedługo więcej zdjęć z penetracji tego pasma górskiego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny skalny tunel. A najważniejsze, że tiry nie przejadą.

    OdpowiedzUsuń
  5. w takim razie czekam z niecierpliwością na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę światełko w tunelu :) Powinna być jakaś nagroda dla Ani, może jakiś aparat fotograficzny, czy "cuś" :))
    Niestety, dla mnie zagadka była zbyt trudna, może następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tojav - rzeczywiście w tym rejonie powinien być całkowity zakaz jazdy dla TIR - ów. Niestety, nie było tak pięknie. Zarówno przez Karpacz, a szczególnie Szklarska Porębę mkną TIR-y i rozjeżdżają nasze góry.

    Sabvelso - humor Cię nie opuszcza :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam tam tydzień temu i miałam okazję przejeżdżać tym tunelem. Robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajne miejsce, nigdy tam nie byłam!ja juz niestety też po urlopie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło przeczytać Twoją opinię o przedstawionym miejscu..

Obserwatorzy

Szukaj na tym blogu