wtorek, 11 lutego 2014

Zmiany na blogu

Witam wszystkich odwiedzających ten blog.



Pewnie się zdziwiliście widząc trochę inna szatę graficzną bloga. Stało się tak, bo sam już powoli miałem kłopot z odnalezieniem postów archiwalnych. Lista wycieczek wydłużyła się do ogromnych rozmiarów, a same nazwy nie zawsze kojarzyły się z opisywanym miejscem. Aby ułatwić orientację na blogu zamieściłem kilka nowinek.

Jedna to rozwijane memu poziome. Jak działa, to chyba nie muszę opisywać. Podstawą podziału wycieczek jest ich lokalizacja i tematyka.

Zakładka HOME pozwala zawsze wrócić na główną stronę bloga

Zakładka POLSKA zawiera wycieczki po Polsce z podziałem na województwa. Z menu można wybierać pojedyncze wycieczki lub zaznaczać całe województwa, wtedy pojawia się wycieczki z danego terenu
Podobnie zakładka ŚWIAT zawiera wycieczki zagraniczne posortowane wg krajów. Zasada wyboru taka sama jak wyżej.

Dalej są zakładki tematyczne związane z treścią posta. Podział na ZAMKI, KOŚCIOŁY, MIASTA itp jest oczywisty. Inne znajdziemy w kolejnych zakładkach na listwie głównej menu. Na końcu jest zakładka GALERIA ZDJĘĆ zawierająca pokaz slajdów z wybranych zdjęć.

Druga nowinka to animowana galeria głównych tematów moich postów. Ma tę cechę, że klikając na zdjęciu danego tematu zostaną wybrane posty o wybranej tematyce.

Trzecia nowość to umieszczona po prawej stronie bloga prosta wyszukiwarka. Wystarczy wpisać np szukaną miejscowość i (o ile była opisywana na tym blogu) powinny się pojawić posty z tego miejsca.

Kolejną nowością jest wyświetlanie na stronie głownej bloga fragmentów ostatnich pięciu postów. Pełną treść posta otrzymamy klikając na CZYTAJ DALEJ.

Mam nadzieję, że te zmiany pomogą łatwiej poruszać się po blogu i wyszukiwać informacje przydatne przy planowaniu wycieczek.

Na koniec mam prośbę, byście się podzielili informacjami, czy wszystko dobrze funkcjonuje u Was na Waszym sprzęcie i przeglądarkach. Ze swojej strony sprawdziłem na FireFoxie, GoogleChrome i Internet Explorer 9.0. Nie wiem, jak z innymi przeglądarkami.

Pozdrawiam serdecznie.

26 komentarzy :

  1. Twoje zbiory i doświadczenia są ogromne i fantastyczne, dlatego warto mieć dostęp jaki proponujesz. Sama z wielką przyjemnością wielokrotnie wertowałam Twoje starsze posty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie, że na blogu pojawiło się tak rozbudowane menu. Już widzę, że ominęło mnie kilka ciekawych wpisów, a teraz bardzo łatwo do nich dotrę.

    U mnie na Operze wszystko wyświetla się prawidłowo. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł :) Mnie najbardziej cieszy zakładka Tematyczne -> Góry :) Chociaż inne Twoje posty też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko działa (używam FireFoxa, czasami Google Chrome) :) Zmiany jak najbardziej na plus, strona stała się zdecydowanie bardziej funkcjonalna :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmiany bardzo interesujące, jak się wgryzę, może coś skopiuję?
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ambitne zmiany, trzeba się będzie przyzwyczaić:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie lubię monotonii więc zmieniam szate graficzna swojego bloga często i Twoje zmiany bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. obejrzałam pokaz slajdów, super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł, dziękuję- lubię kiedy na zaprzyjaźnionym blogu mogę szybko odnaleźć interesujący temat

    OdpowiedzUsuń
  10. No to się napracowałeś dla naszej wygody :). U mnie wszystko działa, chodziłam kolejno po Twoich tematach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. W.świetny pomysł, wielokrotnie wracam do Twoich starszych wpisów.Podział na województwa doskonały.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobra i przejrzysta koncepcja. Pewnie za kilka lat będę miał problem, by odnaleźć się w tym wszystkim, o ile jeszcze dam radę zapanować nad blogiem. W takim razie będę podglądał jak to u Ciebie działa. Widać, że kosztowało Cię to sporo pracy.
    Gratuluję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie to przerobiłeś a jak wygodnie o la la....Alina.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wykonałeś bardzo pracy i fajnie wszystko podzielone i łatwo teraz znaleźć. Ja póki co korzystam z etykiet i na razie nie mam problemu ze znajdowaniem, ale nie wiem co będzie później.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem jak najbardziej za... :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. a dla mnie odwrotnie, straszny bałagan dla oka

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie to zrobiłeś. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna zmiana! bardzo przejrzyście to wszystko wygląda, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. no, muszę się przyzwyczaić...,:))))) bo często korzystam z Twoich tras.., trochę się napracowałeś.., pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawie i wygodnie. Zapewne było dużo pracy. Dla mnie fantastyczny i czytelny przekaz.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję wszystkim za przesłane komentarze. Z tego, co przeczytałem większość osób uważa, że zmiany są korzystne i ułatwią korzystanie z bloga. Taki też był zamysł wprowadzonych zmian.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Znakomite zmiany!
    Łatwo i przejrzyście można wszystko odnaleźć i można się zatracić tu na Twoim blogu.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zmiany chętnie poprzeglądam archiwalne posty, bo u Ciebie kopalnia pomysłów na super wycieczki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Też uważam, że zmiany są bardzo na plus. Dużo bardziej przejrzysta teraz jest zawartość Twojego bloga.Gratuluję świetnej pracy, którą wykonałeś. Na pewno sporo czasu to zajęło.

    Na Operze wszystko działa dobrze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło przeczytać Twoją opinię o przedstawionym miejscu..

Obserwatorzy

Szukaj na tym blogu