środa, 31 sierpnia 2011

Belweder

W tym roku podczas długiego majowego weekendu przemierzałem tereny znane pod nazwą Czeskiej Szwajcarii. Dużą atrakcją tego rejonu są piękne przełomy rzeki Łaby. Dzisiaj przedstawiam miejsce widokowe o nazwie Belweder opodal miejscowości Labska Stran. Można tam dojechać malowniczą drogą z miejscowości Hrensko. Po drodze warto się zatrzymać się, aby z punktu widokowego obejrzeć położoną w dolinie miejscowość.












Dalej jedziemy wąską górska drogą kierując się na Hotel Belweder. Sam hotel może nie jest warty pokazania, ale opodal znajduje się taras widokowy na przełom Łaby.



Miejsce już od ponad stu lat jest celem turystów, to dla ich wygody powstał hotel z restauracją. Kolejne zdjęcia pokazują zarówno widok z tarasu jak i jego otoczenie






















Ten post jest jakby zapowiedzią cyklu prezentującego uroki Czeskiej Szwajcarii i niemieckiej Saksonii.

Jednak w najbliższym czasie ok. 2 tygodni zawieszam działalność na blogu. Wybieram się na urlop. Serdecznie pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Zobacz również inne atrakcje w okolicy:




Pravčická Brána




Kanion rzeki Kamenice




Panská skála




Bastei





Königstein





Lokalizacja miejsca

 
Pokaż Belweder na większej mapie

13 komentarzy :

  1. Pięknie tam. Ja też się wybieram na wakacje, ale zajrzyj do mnie, coś zobaczysz.:-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego urlopu.
    Ale perełki wynajdujesz. Robi wrażenie.Z niecierpliwością czekam na powakacyjność!
    Baw sie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. :-))).Pozdrawiam i udanego urlopu

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, bo już oglądałam to miasteczko w internecie. Wielkie dzięki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego urlopu i dobrej pogody do zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  6. Belweder-piękny widok i sie zgadza!
    Miłego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  7. PRZEPIĘKNE MIEJSCE I PRZEPIĘKNE ZDJĘCIA :) ŻYCZĘ MIŁEGO URLOPU

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie położone jest to miasteczko, fantastyczne widoki.
    Pozdrawiam, miłego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znowu ciekawe miejsca odkryles. Ciekawe dokad na urlop sie wybierasz?
    Odpoczynku i pogody zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. °º✿
    º° ✿✿♥ ° ·.Olá!
    Passei para uma visitinha.
    Belíssimas fotos!!!
    O lugar é um sonho...
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil.°º✿
    º° ✿✿♥ ° ·.

    OdpowiedzUsuń
  11. U Ciebie Wiesiu jak zwykle bajecznie :)
    Dobrego światła, pogody i udanych kadrów na urlopie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniała wycieczka i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam...widziałam...i byłam równie zachwycona:)Pozdrawiam:) Będę tutaj zaglądać, bo już zazdroszczę ....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło przeczytać Twoją opinię o przedstawionym miejscu..

Obserwatorzy

Szukaj na tym blogu