niedziela, 23 grudnia 2012

Jarmark Bożonarodzeniowy we Wrocławiu

Witam po dość długiej przerwie. Okres przygotowań do świąt Bożego Narodzenia każdy z nas przeżywa na swój sposób. Ostatnio dość modne stały się jarmarki świąteczne. Okazuje się, że nie trzeba jechać daleko, do Austrii czy Niemiec, by się dobrze zabawić i przy okazji znaleźć coś na prezent. Również w Polsce coraz więcej miast organizuje takie imprezy. Poniżej relacja z wrocławskiego jarmarku świątecznego. Pomimo zimna było wiele atrakcji tak dla dorosłych, jak i dla dzieci. Kto zmarzł mógł rozgrzać się kubeczkiem grzanego wina. Była też okazja skorzystania z posiłków serwowanych z polowych kuchni. Mnie się podobało. Atmosferę tego jarmarku starałem się oddać na zdjęciach, ale najlepiej wziąć osobisty udział w takiej imprezie i cieszyć się magią nadchodzących świąt.











































Moi mili, po takim wprowadzeniu w atmosferę świąteczną pragnę wszystkim złożyć życzenia radosnych, spokojnych, zdrowych i wesołych świąt Bożego Narodzenia. A w nadchodzącym Nowym Roku spełnienia wszystkich nawet najskrytszych marzeń. Niech miłość i radość zapanuje w Waszych domach i na całym Świecie.

Serdecznie pozdrawiam.

24 komentarze :

  1. Świetnie było na jarmarku, dzięki za spacer i wspaniałe zdjęcia. Życzę również radosnych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tydzień temu byłem w Berlinie na jarmarku bożonarodzeniowym. No i muszę powiedzieć, że jarmark wrocławski wydaje mi się bardziej niemiecki (znaczy "tradycyjny") niż ten berliński, który odwiedziłem! We Wrocławiu cały rynek zastawiony kramami, większy przepych i różnorodność... Choć i tu, i tam nie brakuje "tradycyjnych" wyrobów z dalekiego wschodu.

    Korzystając z okazji, chciałbym życzyć Tobie i wszystkim czytelnikom spokojnych Świąt i ekscytujących podróży w 2013 roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale tam pięknie, te witrażowe anioły przepiękne.
    Zdrowych, spokojnych świąt i spełnienia marzeń w Nowym Roku!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę, jak pięknie!może się gdzieś w tym tłumie minęliśmy?
    Zdrowych i pogodnych Świąt życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ się dzieje!! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam się wybrać na ten jarmark, jednak brzydka pogoda zatrzymała mnie w domu. Widać, że jest czego żałować! W przyszłym roku koniecznie muszę się tam wybrać!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę Wesołych Świąt! : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś szczęściarz, u mnie nie było tak magicznego jarmarku. Za życzenia dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, masz rację, nie trzeba jechać do Austrii. Byłam tydzień temu w Innsbrucku na takim przedświątecznym jarmarku. Nie było nic ciekawego ani interesującego. Jedynie co mogłam podziwiać i zachwycać się to piękne, ośnieżone szczyty gór. Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt. Alina.

    OdpowiedzUsuń
  9. Krótkie dni mają tę zaletę, że łatwo je rozświetlić, a wtedy jest tak cudownie pięknie. Zdrowych i wesołych świąt życzę

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekny Wroclaw! mam do niego wielki sentyment...Twoje zdjecia cudownie oddaja klimat tam krolujacy: Wesolych Swiat i Najlepszego pod Sloncem Nowego Roku...

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja w tym roku nie wybrałem się na ten jarmark ... :-(
    Zdrowych i pogodnych świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia i jarmark wcale nie gorszy niż ten w Berlinie. Pozdrawiam i życzę spokojnych i miłych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  13. Spokojnych i Radosnych, pełnych Szczęścia i Miłości Świąt Bożego Narodzenia życzy
    jurek f. bradley :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę Tobie Wiesławie i Twojej rodzinie, zdrowych, pogodnych Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Radosnych Świąt, rodzinnych i ciepłych, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie, bogato i kolorowo!

    ……..... (¯ ┼´¯)
    …….…... / | \
    ……… ...*•♥•*
    …… ... *♥♫♫♥*'.
    … .... *♥•♦♫••♥*
    ..... *♥☺♥☺♥☺♥*
    .....*♥•♥#♠*♥#♥•♥* '
    ....*♥♫♥♥♫♥♥♫♥♫* '
    ...*♥♥☺♥♫♥♫♥☺♥♥*'
    ..*♥♥♣♫♥♣♥♥♣♥♫ ♣♥♥*'
    '*♥♥♣♥♫♥♥♫♥♥♫ ♥♣♥♥*'
    .. .....╬╬╬╬╬.........

    WESOŁYCH ŚWIĄT:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety takich jarmarkow u mnie na Pomorzu ani Kaszubach nie ma sa, zaluje. A Jarmarki swiateczne podziwiam ilekroc wyjezdzam w tym czasie za granice, tego mi tu teraz brakuje.
    Pieknie pokazales jarmark swiateczny we Wroclawiu :)

    Zdrowych i radosnych Swiat!

    OdpowiedzUsuń
  18. Coraz więcej miast w Polsce organizuje jarmarki bożonarodzeniowe i jak widać na zdjęciach to nie odbiegają od tych zagranicznych. Zdrowych i radosnych świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny jarmark, na mnie największe wrażenie zrobiły góry usypane z aniołków. Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt, Tobie i Twoim Bliskim,!

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna fotorelacja :) dziękuję i wzajemnie, wszystkiego dobrego w nadchodzącym Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wybacz, że dopiero dzisiaj piszę komentarz, ale było to celowe i przemyślane.
    Codziennie gościłam u Ciebie. Przychodziłam by podziwiać cudowną jarmarkową atmosferą.
    Coraz więcej polskich miast urządza Jarmarki Adwentowe. Są fantastycznie przygotowane.
    Ciut, ciut zazdroszczę Ci tej wieczornej magii.
    Zastanawiam się dlaczego tam nie pojechałam...Z Wrocławia mamy ponad godzinę jazdy.
    Zachwycający post i jak zwykle wspaniałe zdjęcia.
    Ślę moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna fotorelacja, sama pamiętam mój ostatni jarmark. Chyba najładniejszy na jakim byłam. Gościły mnie wtedy apartamenty rynek wrocław. Niezapomniany czas...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło przeczytać Twoją opinię o przedstawionym miejscu..

Obserwatorzy

Szukaj na tym blogu