środa, 1 września 2010

Malowane domy w Ga-Pa

Garmisch-Partenkirchen - miejscowość w południowych Niemczech u podnóża Alp Bawarskich. Ta położona na wysokości 708 m n.p.m. jest znanym ośrodkiem narciarskim i uzdrowiskiem.

Spacerują po tej miejscowości oprócz pięknych widoków na Alpy wzrok przyciągają liczne malowane domy. Motywami tych ściennych obrazów są motywy wzięte z codziennego życia Bawarczyków, ich pracy i zabawy, a także motywy przyrodnicze i religijne. Poniżej kilka przykładów.

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

6 komentarzy :

  1. Ale tam pięknie, śliczne te zdjęcia, bardzo mi się tam podoba ale to daleko ode mnie...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. WITAM - FAJNIE TU U CIEBIE, TYM BARDZIEJ ŻE JA TEŻ LUBIE PODRÓŻOWAĆ ... ZATEM POZDRAWIAM :) TEGO KTÓRY LUBI CHODZIĆ TO TU TO TAM ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Tam bylam nieraz widzialam i z przyjemnoscia ogladam Twoje zdjecia, ktore mile przypominaja moje wyprawy do GA-PA :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, górskie klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia uroczego miasteczka, które kojarzy nam się ze skocznią i wynikami Adama Małysza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ozesz.... jakie ciekawe murale. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło przeczytać Twoją opinię o przedstawionym miejscu..

Obserwatorzy

Szukaj na tym blogu