środa, 25 kwietnia 2007

Kraków nocą

Zapraszam na spacer nocą po Starym Mieście

Na początek Wawel od strony Wisły



Widok na Wieżę Zygmuntowską



Kościół mariacki



Plac przy kościele mariackim



Wieża ratuszowa



Sukiennice



oraz widok na stragany (niestety zamknięte)



Rynek



Jeszcze raz kościół mariacki



Mury obronne z basztą



Fragment Bramy Floriańskiej



Barbakan



Brama Floriańska



Teatr im. Słowackiego



Rzeźby z dachu teatru



Teatr



Kościół św. Piotra i Pawła



Figury apostołów



Figury c.d.

12 komentarzy :

  1. Piękny Kraków nocą jest, śliczne zdjęcia, byłam tylko raz w Krakowie, dawno, dawno temu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia naprawdę bardzo klimatyczne:)
    Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł pokazania Krakowa nocą. Zdjęcia ok. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia przeniosły mnie na chwilę w klimat mojego ulubionego polskiego miasta. Po raz kolejny zazdroszczę umiejętności wydobycia piękna na fotografii i to nocnej fotografii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na dzisiaj zaplanowałam wyjazd do Krakowa, a ponieważ pogodę mamy taką jaką mamy tzn. śnieżną.Wyjazd został odwołany. Rekompensuję sobie u Ciebie oglądanie miasto Kraka...
    Pozdrawiam wiosenno-zimowo-palmowo i Primaaprilisowo !!!!
    Sara-maria

    OdpowiedzUsuń
  6. mój ukochany Kraków:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny Kraków, kocham to miasto :) A jeśli jesteś zainteresowany/a zapraszam na moją stronę http://www.kajakidunajcem.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Klimatyczne fotografie starego miasta w Krakowie, czyż to nie wspaniałe? Niesamowite uczucie przejść się wieczorem na rynek, zobaczyć i poczuć to wszystko dookoła

    OdpowiedzUsuń
  9. Też planuję w niedługim czasie taką wycieczkę, jednak potrzebuje znaleźć jakiś dobry i sprawdzony Hotel w Krakowie, w którym będę mogła się zatrzymać. Podobno hotel Secesja oferuje bardzo dobry standard w niewygórowanej cenie i co najważniejsze jest praktycznie w samym centrum miasta. Co wy o tym sądzicie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli poszukujesz dobrego hotelu w Krakowie to zdecydowanie polecam http://wsercukrakowa.pl/pl/oferta/apartamenty.php . Pokoje są ładne, dobrze wyposażone a obsługa niezwykle sympatyczna i zawsze pomocna

    OdpowiedzUsuń
  11. Doprawdy wspaniały ten nasz Kraków! Za dnia, nocą - istne cudo i duma :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło przeczytać Twoją opinię o przedstawionym miejscu..

Obserwatorzy

Szukaj na tym blogu