niedziela, 13 maja 2007

Tarnowskie Góry nocą

Przedstawiam efekt wieczornego spaceru po Tarnowskich Górach

1. Ratusz (I)



2. Ratusz (II)



3. Figura Gwarka



4. Herby



5. Kościół ewangelicko-augsburski (I)



6. Kościół ewangelicko-augsburski (II)



7. Boczne wejście do kościoła



8. Fragment podpory portalu



9. Słynny Sedlaczek wraz ze studnia na rynku



10. Dom Cochlera (fragment)



11. Dom Cochlera (Anioł nad wejściem do apteki)



12. Kościół parafialny p.w. św. Apostołów Piotra i Pawła (I) - tylko w świetle latarni ulicznych



13. Kościół parafialny p.w. św. Apostołów Piotra i Pawła (II)

3 komentarze :

  1. Lubiłam kiedyś jeździć do Tarnowskich Gór, do Sztolni Czarnego Pstrąga, Kopalni Srebra a nawet pospacerować po rynku. Dopiero teraz oglądając tego posta uświadomiłam sobie, że już dobrych parę lat nie byłam w tym mieście. Pora się wybrać. Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmm moje miasto. Piękne ujęcia mojego miasta. Pozdrawiam. Do TG zaglądam na wakacje a w wolnym czasie odkrywam piękne miejsca w UK i opisuje tutaj :) https://podrozelewastrona.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło przeczytać Twoją opinię o przedstawionym miejscu..

Obserwatorzy

Szukaj na tym blogu